Gyakori kérdések

2022-08-05

ÁSZF-ünkben igyekszünk minden felmerülő kérdésre választ adni. Vannak azonban olyan kérdések, amikkel nagyon gyakran találkozunk. Mivel ezek a leggyakrabban felmerülő kérdések és problémák, összeszedtük ezeket, hogy ezzel is segítsük vásárlóinkat eligazodni nálunk.

 

„Talajcsavart keresek. Van önöknél?”

Talajcsavart nem árulunk.

A talajcsavar és a földbe üthető oszloptartó nem alkalmazható (csak speciális kialakításban) sziklás területen mert nem lehet elakadás nélkül lecsavarni, beütni, illetve homokos területen mert a talajnak ekkor nincs elegendő tartása és keletkező nyomaték (pl. viharban szél teher) hatására a rögzítés körüli talaj megmozdul, kifordul. Ha ezek a nem állnak fenn és a talaj statikai tartása megfelelő a vásárló alkalmazhat vagy talajcsavart vagy földbe üthető oszlop rögzítőt.

A kerítések gyakorlatban tapasztalt jelentős szélterhelése miatt nem támogatjuk kedvező árfekvésű talajcsavarok és földbe üthető oszloptartók használatát 1,8 m -nél magasabb kerítés szerkezetekhez. A viharok, erős szél hatására a ezek a talajcsavarok ugyanis kifordulhatnak a fölből.

Mi elsősorban a zártszelvények betonozását javasoljuk

Oszloptartó használatát 1-1,3 m magasságig javasoljuk elsősorban fa oszlopokhoz.

E feletti magasság esetén viszont az oszloptartók betonozását javasoljuk.

 

„Rendeltem egy terméket és személyesen szeretném átvenni még a mai nap folyamán.”

Természetesen a termékek átvehetők személyesen is, viszont sok esetben nem azonnal.

Ha ön az online rendelés során azt látja, hogy „raktáron”, az az összes készletünkre, azaz több raktár együttes készletére vonatkozik. Ráadásul ön leadhat a raktárkészletnél nagyobb mennyiségre vonatkozó megrendelést is. Ebben az esetben értékesítőnk amint lehet, felveszi önnel a kapcsolatot és egyeztet önnel a mennyiségről, vagy az esetleges utánrendelés időkorlátjáról.

Tehát nem biztos, hogy az önhöz legközelebbi üzletben jelenleg átvehető az a termék, amit ön rendelt.

Mindenképpen érdeklődjön a visszaigazoló e-mailben megadott elérhetőségen azzal kapcsolatban, hogy a termék mikor vehető át, ha sürgősen szükség van rá. Ha viszont lehetséges, várja meg, amíg az értékesítőnk értesíti, hogy átvehető a termék.

 

„Bármilyen terméket átvehetek személyesen?”

Alapvetően igen, azonban a gyakorlatban sokszor találkozunk azzal a jelenséggel, hogy vevőink az adott nagy súlyú vagy nagy méretekkel rendelkező termékek átvételére és szállítására nem alkalmas eszközökkel, valamint személygépjárművel érkeznek.

A személyes átvétel során, ha ön nem egyeztetett az átvételről, sajnos sem a szükséges eszközöket, sem a nagy súlyú termékek megemeléséhez és rakodásához szükséges munkaerőt nem tudjuk biztosítani.

Például a két méter magas fém kerítéstáblák közel 30 kilogramm súlyúak és nem férnek be egy átlagos személygépjárműbe.

Természetesen sok minden megoldható, ezért egyeztessünk, hogy segíthessünk.

 

„Szeretném, ha a szállítást ebben vagy abban az időpontban teljesítsék, mert akkor vagyok itthon.”

Cégünk több fuvarozó céggel küldi el a terméket a megrendelőhöz. Miután a szállítmányozó cég átveszi tőlünk a termékeket, a kiszállítandó csomagok mennyisége és helye alapján tervezi meg a kocsik útvonalát. Ez azt jelenti, hogy elsősorban a szállítást végző céggel kell egyeztetni arról, hogy megoldható-e az adott időpontban történő átvétel.

 

„Mennyi idő a szállítás?”

A szállítás alapvetően 5-6 munkanap, de lehetséges, hogy a termék az adott mennyiségben nincs raktáron, ezért utánrendelés szükséges. Erről minden esetben tájékoztatjuk az ügyfeleket. Ekkor a szállítási idő jelentősen megnövekedhet. Illetve ahogy korábban említettük, függ a szállítmányozó cég leterheltségétől is.

 

„Nem találom a Pesti úti üzletet.”