Kedves Partnerünk!

Ismét elérkezett a december, amikor az ünnepi időszakban mi is bezárjuk egy rövid időre kapuinkat. Ezúton szeretnénk tájékoztatni Önöket, hogy 2025. december 19. és 2026. január 11. között zárva tartunk. Ez idő alatt nem lesz lehetséges a személyes és telefonos ügyintézés sem. Azonban ne aggódjanak, rendeléseiket továbbra is leadhatják e-mailen vagy webshopon keresztül.

Az ünnepi időszak alatt beérkezett rendeléseket 2026. január 12-én kezdjük feldolgozni. Miután visszaigazoltuk a rendeléseket, a megszokott módon egyeztetjük és szállítjuk azokat.

Kellemes ünnepeket és mindenkinek jó pihenést kívánunk!

Gy.I.K.

Hogyan tudok terméket rendelni a webshopban?

- A megvásárolni kívánt termék oldalán válassza ki a méretet és írja be a mennyiséget, majd kattintson a „Kosárba” gombra.

- Ezután, oldalainkon böngészve, további termékeket helyezhet a kosárba a fenti módon, és a „Kosár” menüpont alatt bármikor ellenőrizheti a kosár tartalmát. Szintén a „Kosár” menüpont alatt ellenőrizheti a kiválasztott termékek mennyiségét. A rendelés folytatásához klikkeljen a „Kassza” gombra. Ha mégsem kívánja megrendelni a kosár tartalmát, akkor a „Kosár ürítése” gombra kattintva ürítheti a kosarat. 

- A kosár tartalmának ellenőrzése után, a „Kassza” oldalon adhatja meg, hogy milyen szállítási és fizetési módot választ. Itt kell beállítani a kiszállítás célállomásának címét és a számlázási címet.

- Az adatok megadását követően a „Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet megrendeléséhez (például a termék színét illetően, vagy a könnyebb kiszállítás érdekében adhat meg adatokat). 

- A megrendelés elküldését követően e-mailben visszaigazolást küldünk.

- A beérkezett megrendelést e-mailen minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat. Amennyiben nincs raktáron a termék, az e-mail tartalmazza majd a termék várható érkezésének és a kiszállításának időpontját is.

- Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve kiszállításra a megrendelt termék.


Ha már megrendeltem a terméket, hogyan tudok fizetni?

- A megrendelés során választhat előreutalást, de fizethet telephelyünkön készpénzzel vagy kártyával, ill. kiszállítás esetén a futárnak. A fizetendő végösszeg a megrendelés és kiszállítási díj összesítője, melyet a visszaigazoló levélben is láthat.

- A számlát elektronikusan kapja meg a megadott e-mail címen.

- Kérjük, kézbesítéskor a csomagot a futár jelenlétében szíveskedjék megvizsgálni, és a terméken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét! Sérült, hibás terméket ne vegyen át! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! 


Hogyan működik a házhoz szállítás?

Webáruházunk megrendeléseit szerződött partnereink teljesítik, Magyarország egész területére. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik, 8-17 óra között. Amennyiben ezen időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként (amennyiben lehetősége van rá) célszerű munkahelyi címét megadni. A futárszolgálat kétszer kísérli meg a kézbesítést. Az át nem vett csomagok szállítási költségét minden estben a megrendelőre terheljük! 

A kiszállítást az alábbi feltételekkel tudjuk biztosítani:

Csomag átadása, ha a szállítójárművünk biztonságosan meg tudja közelíteni a szállítási címet:

- Családi ház: Telekhatár

- Emeletes ház: Lépcsőház bejárat

A kiszállítást 1 fő végzi. Az áru átadása minden esetben a gépjárműnél történik, ezért az áru további mozgatásáról kérjük szíveskedjen gondoskodni.

A megrendelt termék(ek) a teherautóról történő lerakodása minden esetben a megrendelő által kért címen, a teherautó 1,5 méteres körzetében, ill. legfeljebb a cím bejárata vonalában történik.

Túlsúlyos, ill. túlméretezett termékek esetében a megrendelő köteles a termék(ek) lerakodásáról gondoskodnia. Amennyiben a megrendelő igényli, a termék(ek) lerakodásában a Kerítésrendszerek Kft. segítséget nyújt, melyet írásos formában a megrendelés során a projekmenedzserrel köteles egyeztetni.

A Kerítésrendszerek Kft. az egyedi igényeket kizárólag a plusz szolgáltatás előzetes kifizetése ellenében köteles ellátni.

Külföldre nem szállítunk.


Ha személyesen szeretném a vásárlást intézni, hol tehetem meg?

A megrendelt termékek személyesen is átvehetők extra költség nélkül, Biatorbágyon, a Szabadság út 123. alatt, vagy Budapesten, a Pesti út 474. alatt. Mobilkerítést kizárólag a monori telephelyünkön veheti át! 

Nyitva tartás: Hétfő: 8:30-16:30 óráig, kedd-péntek 8:30-16.00 óráig


Mit jelentenek a kategóriák a termékek mellett?

· A kategóriás termékek egyszerű postai úton feladható, akár személy autóval is szállítható, kedvező szállítási áru termékek.

· H kategóriás termékek a hosszú A kategóriás termékek, szállításhoz speciálisan csomagolt változata, akár hosszú személy autóval is szállítható.

· B kategóriás termékek méretük és/vagy súlyuk miatt normál raklapon, tehergépjárművel szállítható termékek.

· E kategóriás termékek a B kategóriás termékek extra hosszú 2m feletti max. 2,5m, szállításra speciálisan csomagolt tehergépjárművel szállítható változata.

· C kategóriás speciális méretű és súly-elosztású termékek, melyek gyűjtő fuvarral nem vagy nehezen szállíthatók, pl. kerítés tábla (fém és fa) és oszlop, egyes kapuk stb.

· D kategóriás termék méret problémás termékek Pl. 6m zártszelvények, mobil kerítés, egyedi kapuk, gépjármű beálló stb.

· N kategóriás termék súly és törékenység problémás termékek, pl. beton lábazati elemek, mobil talp stb.

· S kategóriás termék- sérülékenysége miatt csak telephelyi átadással vásárolható, szállítása nagy gondosságot igényel, részünkről ez bérfuvarozóval nem megoldható.

 


Mi alapján számítják ki a szállítási költséget?

A termékek kiszállítási díját a termék súlya és a kiszállítási cím alapján határozzuk meg. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

A termékek kiszállítási díját a szállítási kategória, termék súlya és a kiszállítási cím alapján határozzuk meg. A szállítási díj tartalmazza a szükséges csomagolás költségét. A fuvardíj kalkulátor ingyenes kiszállítása rendelési értékhez és szállítási kategóriához kötött és kizárólag online webshopon leadott megrendelésekre vonatkozik.

· A és H kategóriás termék: Csomagküldő szolgálatokkal történő kiszállítás megadott címre és csomagpontra. Pontos értékét , ingyenes szállítás határát irányítószáma megadása után a kosár kalkulációban megtalálhatja.

· B és E kategóriás termék: Tehergépjármű által végzett gyűjtő raklapos kiszállítás. A szállítási díj pontos értékét és ingyenesség határát irányítószáma megadása után a kosár kalkulációban megtalálhatja.

· C kategóriás termék: Speciális tehergépjárművel végzett gyűjtő fuvar max 400 kg., illetve kisteher gépjármű max. 4,2 m plató hosszig és 1200 kg-ig. Szállítási díj pontos értékét és ingyenes szállítás határát irányító száma megadása után, a kosár kalkulációban megtalálhatja.

· D kategóriás termék: Nagy tehergépjárművel történő szállítás 5 m plató hosszig és 3500 kg-ig. Szállítási díj pontos értékét és illetve ingyenes értékét irányítószáma megadása után a kosár kalkulációban megtalálhatja.

· N kategóriás termék Súlytól függően nagy tehergépjárművel történő szállítás 5 m plató hosszig és 3500 kg-ig. Szállítási díj pontos értékét irányítószáma megadása után a kosár kalkulációban megtalálhatja. Mivel a termék fokozottan sérülékeny és emelett nagy súlyú, ingyenes kiszállításra nincs lehetőség!

· Ha a megrendelésben több kategóriának megfelelő termék szerepel, úgy mint A, H, B, E, C, D és N kategóriás termék, akkor kosár tartalmáraa legbonyolultabb kategóriára vonatkozó szállítási díjak az irányadók (lásd kalkulátor). Ha a megrendelet termékek összsúlya meghaladja a 3500 kg-ot, akkor a szállítás díj egyedi elbírálásra kerül, amiről a megrendelőt a Kerítésrendszerek Kft. e-mailben értesíti.

· S kategóriás termék. Sérülékenysége miatt futár szolgálattal nem szállítható, csak személyes átvétel lehetséges.

 


Mi történik, ha bejelöltem a futárnak való fizetést, de nem volt nálam elég készpénz a számla kiegyenlítésére?

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt terméket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak árát a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!


Mikor kapok visszaigazolást a rendelésemre?

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8-16 óra között. A megrendelés feldolgozására megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására.

Amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, a megrendelés a következő munkanapon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mailen vagy telefonon visszaigazolja a beérkezett rendelést. Általános teljesítési határidő a visszaigazolástól számított 8 munkanap.